środa, 9 grudnia 2015

Prolog: Not In That Way

Sam Smith - Not In That Way

*

Poznałam go zupełnie przypadkiem.

Pojawił się w moim życiu niczym tornado.

Postawił wszystko do góry nogami.

Był przystojny.

Był inteligentny.

Był obdarzony niezwykłymi pokładami charyzmy.

Wystarczyło jedno jego słowo, żebym oddała mu wszystko co mam.

Grałam w grę, w której to on rozdawał karty.

Zawsze tak było.

Zawsze dostawał to, czego chciał.

Oddałam mu swoje serce, które niechętnie wziął.

Jednak nawet wtedy wymarzone zakończenie nie mogło nas dotyczyć.

 

Dzień, w którym całe twoje życie obraca się w żart, kpiąc z ciebie ponownie, w bardzo niewybredny sposób, jest najgorszym dniem w twoim życiu.

To nie mogło dziać się znowu.

Potrzebowałam siły.

On potrzebował siły.

Potrzebowaliśmy wiary.


Chociaż małego światła w tunelu, które poprowadzi w dobrą stronę.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie i jestem strasznie podekscytowana tym co masz do pokazania, także czekam na pierwszy rozdział!! :D xx

    OdpowiedzUsuń